Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

vrijdag 28 maart 2014

Sorry

Tjee ik zie nu dat het alweer een hele poos geleden is dat ik iets gepost heb.
Het is natuurlijk geen excuus maar het is een beetje hectisch geweest de laatste tijd waardoor de dag eerder voorbij is dan je lief hebt.
Maar goed dit wil niet zeggen dat ik niets gedaan heb.
Er moest een album gemaakt worden voor een collega die met pensioen is gegaan, met een paar collega's heb ik hieraan gewerkt. Helaas ben ik vergeten om foto's hiervan te maken, maar mijn collega was zeer ontroerd en vond het erg mooi.

Verder heb ik samen met de freubelclub een aantal maandagavonden gewerkt aan een mooi mini album. Voor velen van de groep was dit de eerste keer dat er een mini album werd gemaakt. Het was niet het makkelijkste album maar iedereen heeft zich er door heen geslagen.
De grootste uitdaging was wel het werken met inches, dit heeft wat hoofdbrekens gekost.
We hadden bedacht dat we in 4 avonden klaar zouden zijn maar dit zijn er uiteindelijk 6 geworden maar het resultaat mocht er zijn.






Geen opmerkingen:

Een reactie posten