Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

zondag 16 februari 2014

Challenge kic

Voor de challenge van kic met als thema: Alles mag, heb ik de stempels van Stamping up gepakt.
Ik had een mooie grote stans waar ik de kaart van heb gemaakt in ent licht blauw.
Deze vorm in een iets kleinere maat in het donker blauw op de licht blauwe geplakt.
Toen heb ik whisper white cardstock van SU gepakt en daarop de stempelset Stippled Blossom gebruikt.
Deze stempelset is een tweedelige set wat betekend dat je door middel van twee stempels de uiteindelijke bloem kan stempelen.
Dit is makkelijker gezegd dagen gedaan en je kan je voorstellen dat er een aantal pogingen nodig waren voor ik tevreden was.
Uiteindelijk ben ik tevreden met onderstaand resultaat.

Op naar de volgende opdracht.
Veel freubelgroetjes. Annette.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten