Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

donderdag 11 september 2014

JOEPIE

Jonge jonge is het alweer zolang geleden dat ik iets van me heb laten horen?

Dit heeft wel een reden namelijk dat ik heel druk ben geweest ( eigenlijk nog ben) met het inrichten van mijn webshop.
Ja met ingang van vandaag mag iedereen het weten en is de shop geopend.
Achter de schermen wordt er nog druk gewerkt om alles aan te passen en in te voeren maar ik denk dat je inmiddels wel wat te kijken hebt.

Ik hoop je dan ook gauw een te treffen in de webshop en laat evt een berichtje achter in het gastenboek.

www.decreatievescraphoek.nl


Groetjes Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten