Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

donderdag 17 april 2014

Weer wat gemaakt

Ik heb voor mijn verjaardag een mooie carrousel gekregen waar de stempelkussens van SU in passen.
Nee het is niet de carrousel van SU ( vond ik een beetje duur) maar een lieve vriendin heeft hem laten maken.
Nu ik dus in een oogopslag de mooie kleuren kon zien ( voorheen zaten ze in een bak ) ben ik maar eens gaan stempelen.
Ik heb mijn nieuwe set polka dots gebruikt om de achtergrond te maken en de vlinders op de voorkant de bloemen komen van de set morning meadow.

Dit is het resultaat.

De reactie van een aantal mensen die de kaart zagen was: oh waar kan ik het achtergrond papier bestellen?  Toch leuk zo'n reactie.

Gr. Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten