Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

zondag 8 december 2013

even weer bijpraten

In mijn vorig bericht vertelde ik al dat het rustig was op het blog maar dat ik achter de schermen erg druk was met van alles en nog wat.
Het wordt nu tijd om jullie op de hoogte te brengen van alle zaken.

Allereerst waren er vrienden van ons 40 jaar getrouwd waarvoor mij gevraagd was om een mini album te maken. Alle mensen die uitgenodigd waren hebben een mooie label gemaakt en dit is in een album verwerkt. Het album is aangeboden maar komt nog een keer terug zodat de foto's van die avond er ook nog in verwerkt kunnen worden. Dan zal ik er een foto van maken en deze laten zien.

Aangezien Trees ( die 40 jaar getrouwd was met Theo) bij ons op de maandagavond knutselgroep zit moest er ook een leuke kaart van deze groep naar het bruidspaar. Dus deze ook gemaakt.




Ondertussen had ik meegedaan met de Nederlandse Swappers en kreeg als opdracht om de eerste letter van je maatje te maken. Ik werd gekoppeld aan Diana Aalpoel en moest dus aan de slag met de letter D. Hier het resultaat.



Zij had aangegeven dat zij de letter op de deur van haar hobbykamer wilde maken dus vandaar de letters op de ronding Diana's room.

Ik kreeg van haar de letter A, die zij op geweldige wijze had versierd.


Dit alles moest in de laatste dagen van november en de eerste dagen van december gebeuren. Dus vandaar dat het stil was op het blog.
Tot zover de update van de opdrachten.



WORKSHOPS  7-12

Daarnaast gingen de geplande workshops ook gewoon door en dat was gisteren.




Gistermorgen kwamen 4 dames om kaarten te maken, 2 van de dames gingen aan de slag met kerstkaarten en de 2 andere dames gingen eerst een folded card maken.
Iedereen was erg druk aan de slag maar het resultaat mag er dan ook zijn.

De dames die met de kerstkaart aan de slag zijn gegaan hebben de sterkaart gemaakt, helaas ben ik vergeten om van hun kaart een foto te maken. Maar het resultaat was erg leuk.

Na de lunch schoven weer 4 dames aan en zijn we aan de slag gegaan met kerstlabels. Hiervoor hebben we verschillende technieken uit de kast gehaald.
De eerste labels zijn gemaakt met panpastel en structuurpaste met rubbon plaatjes zie hieronder het resultaat.

 Het tweede label is gemaakt met panpastel en embossing techniek en verder naar inzicht versiert.
Om 16.00 was iedereen klaar en ging voldaan naar huis.

Dieuwke, Mieke, Regina, Moeder van Regina, Clary en Marianne heel erg bedankt voor deze gezellige dag.

Ik ga voor 2014 weer de nodige workshops organiseren en dan hoop ik op net zoveel gezelligheid.

Freubelgroet Annette

Ps ik ga nu met de volgende opdracht aan de slag want voor de challenge Kic moet er ook weer wat leuks bedacht worden, hierover later meer.

1 opmerking:

  1. Jeetje Annette, wat kunnen we het ons ook druk maken....Jij hebt al net zoveel te doen als ik. Maar je hebt mooie kaarten, letters en labels gemaakt. Bij mij liggen de workshops voorlopig stil. Even niets in december. Even weer inspiratie opdoen. Ik wens je fijne feestdagen en alvast een gelukkig en gezond 2014.
    Groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen