Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

zondag 27 oktober 2013

opdracht challenge geplaatst

Hallo allemaal.

Ik had in een van de vorige berichten aangegeven dat ik er een beetje tegenop zag om voor Kaartjes-inspiratie challenge een kaart te maken met een digi stamp.
Nou het is me gelukt en ik moet zeggen dat ik tevreden was over het resultaat.

 
Het moest een kaart worden met het thema herfst en de digi stamp ( lovely mouse) moest er in verwerkt worden. Zie de kaart en volgens mij goed gelukt.
De digi stamp werd gesponsord door The Stamping Chef


Op naar de volgende opdracht, had trouwens nooit gedacht dat ik dit zo leuk zou vinden hahahaha, weer iets van mezelf geleerd.

Groet Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten