Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

vrijdag 18 oktober 2013

Nieuwe volgers

Welkom nieuwe volgers, gezellig wat jullie af en toe eens komen aanwaaien.
Ik doe mijn best om regelmatig wat nieuws op mijn blog te zetten.
Ik moet nu eerst drie nachten werken en dan heb ik lekker vakantie en hoop dan weer meer te kunnen freubelen.

Freubelgroet Annette

1 opmerking:

  1. Hoi Annette,
    Je hebt er weer 1 bij hoor!
    Ik heb net even lekker je blog uitgeplozen want zo heb ik een wat beter beeld van mij KIC dt maatje haha.
    Veel plezier bij " ons" team!
    Liefs, Linda
    Ps. Ik vind je creaties erg leuk

    BeantwoordenVerwijderen