Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

vrijdag 24 mei 2013

stempels geprobeerd

Ik ben nog niet erg veel met stempels bezig geweest. Maar door de surfen op het net ben ik een paar leuke ideeën tegen gekomen die ik toch wilde proberen.
Ik moet zeggen dat ik niet ontevreden ben over het resultaat.

Het blauwe cardstock had ik nog liggen, weet niet meer waar ik het vandaan heb.
Met wit linnencardstock een opliggende kaart gemaakt met een geponste rand.
Het groen cardstock komt van de blokken van de boekenvoordeel, mooie kleurenlijn per blok.
Op wit linnencardstock met old olive ( stampin up) de muzieknoten gestempeld, deze stempel had ik nog ergens liggen. Na het stempelen drie postzegels gestanst waarna met night of navy ( stampin up) er een vlinder op gestempeld. De vlinder komt uit de set Fabulous van chatter box.
Met een groen lintje alles met elkaar verbonden, een leuke groet met night of navy en een paar leuke vlinders erbij waarna ik het genoeg vond.
Ga het nu zeker vaker proberen.

Tot de volgende keer.

Groet Annette


Geen opmerkingen:

Een reactie posten