Mogelijkheden.

Op zoek naar een leuke workshop, cadeau, invulling van een verjaardagspartijtje of een creatieve partij/workshop bij u thuis.
Via het contactformulier kan u alle informatie opvragen of vragen stellen.

vrijdag 21 september 2012

Theepot kaart

Geld of een cadeaubon geven in een gewone envelop is wel erg saai voor iemand die veel freubelt, vandaar dat ik er een theepotkaart voor gemaakt heb. Ik kwam het idee tegen op pinterest en moest het uitproberen.
Nadat ik het patroon had overgenomen heb ik de basis gemaakt van blauw cardstock. Het design papier volgens het patroon uitgeknipt en geplakt. De deksel van de theepot heb ik in een ander design gedaan om er wat vrolijkheid in te brengen. Verder heb ik de kaart afgewerkt met plakparels (action) en een poëzie plaatje (ook van de action). Op het theezakje is nog een bedeltje geplakt.
Groet, Annette

Geen opmerkingen:

Een reactie posten